Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

TAHUN BARU , AZAM BARU !!

~Assalamualaikum ~


 
Salam Untuk Sayang Sekalian 
Nak masuk Tahun Baru dah ni .!
 
From 2011 to 2012 !
Terlalu banyak sangat kenangan time 2011

PAHIT ! MANIS ! KELAT ! TAWAR ! MASIN ! MASAM ! PAYAU !

Semua Ada ! 

Korang pon , mesti cam tuh jugak kan ? 

Sempena Tahun Baru nie . 
Zeeqa ada azamnya oke ? 


Nak Tahu ke ? ^.^



Macam malu pula nak btaw korang ! haha
Aku list kan eh ? 
 
TAHUN 2012 ini :

  1. Aku nak jadi lebih baik dari sebelum nie .  Aku nak jadi baik , sebaik-baik umat ! haha .
  2. Aku nak tebus balik kesalahan aku kat sape sape yang aku ada sakitkan hati diorang .
  3. Aku akan belajar sungguh sungguh untuk dapat kan 8A dalam PMR!
  4. Aku nak berubah menjadi manusia yang berguna.
  5. Aku akan KURANGKAN ONLINE 
  6. Aku nak STUDY ! Aku nak tengok BUKU 24 JAM . boleh ke ?
  7. Aku nak jadi seorang yang rajin .
  8. Aku akan ngadap FB , BLOG , TWITTER cuma seminggu sekali
  9. Aku nak siapkan semua NOTE , dan HOMEWORK cikgu bagi 
  10. Aku nak jadi student yang CEMERLANG
  11. Aku harap semua yang aku list dekat atas tuh menjadi lah ! 
Amiinnnnn :)

Thank You Sebab Baca Aku Punya Azam ! :)


TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: