Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

SELAMAT HARI IBU


Hai ibu ibu yang ada di luar sana.
Apa khabar? Sihat?
Yeayy harini hari ibu.
Zeeqa nak ambil kesempatan nak ucapkan "SELAMAT HARI IBU" buat ibu zeeqa dengan semua makhluk ciptaan Allah yang telah digelar ibu.

This year hari ibu tak macam last year sebab kali ni aku beli semua benda last minute.
Ye la minggu exam, mana sempat nak beli awal awal.
Lagi lagi esok dah exam chemist, memang tak ah.
So tahun ni pun kelam kabut sikit.
Tapi insyaAllah next year tak berlaku lagi keadaan macam ni.

Ibu, kita ada ucapan khas untuk ibu *bajet ibu baca blog*
Ibu, kau telah melihat aku tertawa
Kau juga pernah melihat aku menangis
Dan kau selalu ada di sana bersamaku
Aku mungkin tidak selalu mengatakan hal ini
Tapi terima kasih untuk segalanya dan aku mencintaimu
Selamat Hari Ibu.







TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: