Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

Terima Kasih Banyak Banyak


Assalamualaikum dan Salam13 April 2012 , hehe
Seperti mana yang telah diumumkan,
Hari nie birthday aku ,
maka bermulalah , GA aku yang pertama .
Nak join ? tekan sini

Hari ni aku sangat sangat terharu
sebab kawan kawan aku celebrate birthday aku .
Seumur hidup tak pernah ada kawan kawan aku yang buat cam nie .
Aku nak nangis time dyorg nyanyikan lagu happy birthday untuk aku tapi aku tahan .
Aku tak tahu apa apa pasal ni, tetibe yaya  tak kasi aku pergi mana mana .
Dia suruh duk dalam library .
Diorang buat aku terharu sangat sangat.

Kek yaya buatkan ,
Lagipun mak dia cikgu KH aku , sedap sangat sangat kek tadi
Kalau korang nak order klik sini 


Hadiah ? Ohh , ini aku dapat satu je .
Tu pun baby kite  bagi .
Bukan boyfriend eh tapi best friend kite .
Kita single .
Masa form 1 , rezeki aku murah , hadiah pun dapat banyak .
Masa form 2 , dapat juga , budak cina bagi .
Lagipun time form 2 aku lebih rapat dengan dak cina .
Masa form 3 , ini lah yang aku dapat ,
Body shop tau .
Maybe dia beli dekat Johor Premium Outlet
sebab mama dia kerja dekat situ .


Berapa ramai yang wish ?
Tak sempat nak kira , ramai sgt .
Dekat blog ada 2 orang , dekat facebook aku yang no 2 ada 15 orang ,
dekat facebook aku yang first ada lebih 200 orang .
Total semua sekali termasuk cakap pakai phone dan sebagainya 500 orang kot .
Tahun ni paling sikit orang wish , ape ape pun terima kasih banyak banyak awak awak sekalian .

Sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih banyak banyak dekat

Cikgu Rozyana , Hidayah , Hanis , Elma , Najwa , Siti , Hakimah , Aina , Venanndo .
Sayang korang :*







TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: