Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

GAMBAR SEPANJANG PERBAHASAN PERINGKAT NEGERI JOHOR


hey hey hey, tadi cerita pasal PERBAHASAN PERINGKAT NEGERI kan.
Now nak tunjuk gambar sepanjang kiteorang berada di sana.
Actually i dah jatuh hati dengan beberapa orang yang i jumpa masa lawan. *gedik siot*

First pembahas daerah mersing, budak yang pakai spec tu.
Kiteorang duduk satu hotel.
Masa first sembang dengan dyorg, kawan kawan aku cakap "kau mesti suka dekat salah sorang kan? tengok gaya pun dah tau"
WTF, dyorg ni memandai je. anyway aku suka je kot tapi sayang niat aku nak tangkap gambar dengan dia tak jadi sebab dyorg balik awal.
Segamat dengan mersing kan jauh,

Masa last day dekat SMKDBD, aku jatuh hati dekat budak budak yang kiteoprang gelarkan juvana.
Gambar dyorg ada dekat bawah.
First budak yang ikatkan tie aku and second budak yang baru aku whatsapp dengan dia ahad lepas.
Takpe la kalau ada jodoh ada la tu, kalau tak ada redha.
Kumbang bukan seekor, lol.

Nanti makin menggedik pula aku dekat sini so renung renungkanlah gambar i yang comel dekat bawah tu. *perasan*

 

*ni gedik*














*better pakai spec atau tak*


*kawan baru aku and aku gelarkan dyorg JUVANA, lol *


Masa daerah cikgu habibah ada tapi cikgu rosnaini tak ada, sekarang masa negeri cikgu habibah tak ada, cikgu rosnaini ada.
Sayang tiga tiga cikgu yang dah membimbing kami semua :*











TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: