Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

SAYA NAK RM300 ANGPAW DARIPADA NILE.COM.MY



*klik banner untuk maklumat lanjut*

Nile.com.my  ada buat satu GiveAway sempena Tahun Baru China.

2x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 seorang
4 x Pemenang bertuah akan mendapat RM100 seorang

Hadiah dia fuhh boleh habis sekelip mata kalau ada kat tangan aku. Kalau aku dapat RM300 aku nak beli apa yang patut tapi yang paling penting setakat ni, aku nak beli buku fixi, koleksi buku fixi masih tidak mencukupi. Lepas beli buku fixi benda kedua aku nak beli mestilah baju, kasut, tudung, sling bag. *berangan lebih* lol. 

Giveaway ni cabut undi dia guna random.org . Dari dulu kalau ada apa apa Giveaway yang guna pak cik random ni, nasib tak menyebelahi aku langsung, sedih kan. Tapi kali ni aku try je kot kot ada rezeki kan.





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: