Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

ENGLISH CAMP


Hye everybody ? How are you ?
Ceh , aku nk speaking omputeh pulakk .
Apa apa pun , aku punya english dah oke la sikit .
Daripada tak oke langsung kann ?
Korang ingat lagi entry aku yg dari permulaan sampai akhir aku tulis in english ?
Kalau tak ingat meyh sini baca

Actually , zeeqa baru balik dari english kem .
Mak aihh , penatt gila kott .
Tapi best sebab ni first camp yang aku pergi memang BEBAS gila .
Kau ada ? Tak ada kan ?
Semua kem yang korang pergi kena ikut peraturan yang terlalu ketat kan ?
Tapi kali ni aku buat sekolah macam rumah aku .
Lagipun aku tak kisah kott , tu sekolah aku and tahun ni last aku kat situu so aku buat la macam rumah sendiri .
Bak kata pepatah , rumahku sekolahku , hhaha .

Kem ni just 2days 1night .
Tapi dalam masa yang singkat tu kteorg dpt belajar macam macam perkara .
Tapi nak kenal kenalan tak sempat sangat .
Yang budak lelaki aku kenal AKIM , FARID , AMIR , NAZMI dengan ARISZ .
Yang perempuan pulak aku kenal MAI , MINA tu je kott .

Tengok  , nama budak budak kumpulan aku pun aku tak kenal sebab diorang macam sombong sikit la .
Nak bincang apa pun dengan budak budak sekolah diorang je .
Aku terkejut dengan satu benda sebab ada la beberapa orang yang pergi kem tu macm lembut sikit la kan .
Tak gentle kott .
Tapi best juga la kawan dengan budak budak nyah sikit ni , hhaha .

FARID , AKIM dengan ARISZ tu memang gila gila lahh kan .
Peramah kott , dengan semua orang pun dyorg main bedal je .
Macam bestie abang aku .
Aku tanya si farid tu form bape . Dia cakap form 4 .
Aku tak caya gak lahh kan sebab pendek , hahha .
Lagipun si farid ni memang perangai dia sebiji dengan bestie abang aku .


Photo
Ni group aku . Group yang tak ada semangat , hhaha . Sory der , memang kenyataan right ?

Ni zombi , hahha . Budak sekolah aku panggil dia zombi , nama dia JAKE







Aku mengaku , yang gambar ni aku cover cunnn . hahha

Aku tak sempat nak upload gambar yang lain sebab ada hal penting so korang pandai pandai tengok dekat facebook aku ok . 





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

4 comments to zeeQa:

Hanna Nabiella said...

nice blog zeeqa...ツ

hatiAMIRA said...

hai awk , i think i know one of the person here . pic yg ke 5 tuh miss elaine kan ? act die cikgu kat sch sy . kat batu pahat, johor . but for 9 month only if i'm not mistaken la :)

zeeQa said...

@hatiAMIRA i think ye kott sbb lupa la nama dy , lagipun dy dr batu pahat

zeeQa said...

@HannaNabiella thank youu hanna