Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

SEBULAN LAGI

Assalamualaikum ^^
Hari ni nak cerita pasal puasa .
Lagi sebulan je kott nak puasa dan lagi sebulan juga nak TRIAL PMR .
Dah la trial seminggu sebelum cuti raya .
Okey takut tau.
Itu je yang aku tau tapi belajar main main lagi .

Korang semua dah ganti puasa belumm ?
Aku dah lama ganti .
Raya kedua last year aku dah start puasa ganti dengan puasa enam sekali .
Rajin kan aku ?
Sebenarnya aku tak suka tertangguh , lagi pun time raya kan macam macam makan so nak jaga badan punya pasal , aku puasa lahh .

Dalam minggu ni aku puasa 4 hari sebab teman akak aku .
Cuma hari isnin dengan hari ni(khamis) aku puasa sunat macam biasa .
Hari ni aku tak sahur , time buka semalam pun makan sikit je pastu da tak makan .
Time belajar aku rasa penat sangat .
Masa kelas muzik lagi lahh , da la balik pukul 3 .
Cikgu cakap muka aku pucat .
Sedikit punya ceria , dia bole cakap muka aku pucat , haha .

Dia ingat aku sakit .
Cikgu mana tak risau kalau anak murid dia muka pucat , tak pasal pasal jatuh pengsan .
Menyusahkan aje .
Lebih baik dia tanya sebelum aku pengsan .
Bila aku tengok cermin , betul betul muka aku pucat .
Apa apa pun aku berjaya bersabar sehingga berbuka .
Siap bole round satu taman naik fixie .
Yang tak ada bla , abang aku suruh aku duduk depan dia kayuh fixie kesayangan dia tuhh .
Awesome ^^

Dah masuk topik lain dah kann , haha
Apa apa pun , I hope u all yang tak ganti puasa lagi .
Ganti cepat cepat oke , tak baik berhutang dengan ALLAH .
Kalau korang berhutang dengan aku , aku tak kisah sebab aku akan halal kan segala galanya .
Kalau kalau zeeqa tak sempat nak cakap sehari sebelum bulan RAMADHAN , zeeqa nak cakap something kat korang .

SELAMAT BERPUASA . Banyak banyakkan berzikir , solat , berdoa , baca Al-Quran dan seangkatan dengannya untuk mendapat pahala yang lebih oke . Last sekali jangan gedik gedik tinggal puasa oke .








TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Naly said...

jemput join... http://f4chumel.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-al-qaseh.html