Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

KENDURI TIME !


Assalamualaikum sweethearts !
Sihat? Kalau tak sihat pergi makan ubat ye yayang :)
Actually aku malas nak update blog tapi disebabkan aku baru sahaja kena tweetlimit aku terus update.

How your holiday? Best?
Aku punya holiday macam biasalah, tak ada ke mana sebab ayah aku kerja. Aku just duduk rumah besarkan badan :)
Lagipun this year abang aku SPM so faham faham je lah.

Semalam aku pergi Melaka ada kenduri kawin. Best lah awakk sebab masa kita ikut pengantin tu kita rasa macam kita pula yang kawin, haha.
Ni kenduri kawin anak kepada mak angkat aku so kiranya cousin angkat aku lahh kan.
Layanan yang kiteorang dapat istimewa gila kott, makanan dia perhh sedap !
Lepas je kenduri kawin tu, kiteorang terus jenjalan dekat Melaka. Penat kot !
Now kita watching gambar pula oke :^^v

 
  

* Budak ni selalu main dengan aku, gaduh dengan aku masa kecil, haha. Sekarang dia dah besar. Umur aku dah 15 tahun umur dia 11 tahun. Dah lama tak jumpa budak ni, bila jumpa ambik kau, masing masing malu nak tegur, haha.




TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: