Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

EKSPLORASI PENDAKIAN GUNUNG ANGSI!

ASSALAMUALAIKUM !!
Ha, nampak tak tajuk tuu ?
Ini sebenarnya cerita lama, 2minggu sebelum PMR aku pergi mendaki Gunung Angsi.
Gunung pertama yang aku sampai, haha.
Ramai yang cakap aku tak ingat nak PMR, aku kisah apa janji hidup aku bahagia ⌣̈
Lagipun aku sorang perempuan form3 yang pergi.
So aku rasa bebas tanpa kawan kawan masa tu, haha.
Bila dah sapai puncak aku rasa happy sangat semua masalah yang aku ada hilang macam tu je.
I think habis PMR ni nak join lagi aktiviti macam ni.
Taknak talking banyak banyak nak tunjuk gambar pula.









Itu uncle yang handle kiteorang masa mendaki gunung.
Rindu uncle tu, haha.

            Last but not least, korang semua patut try aktiviti macam ni, best gilaa.






TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: