Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

Pengalaman Jadi Conductor


Assalamualaikum ^^


Hey awak ! nampak tak kartun kat atas tu ? Comel kan , haha . Ni aku nak cerita pengalaman aku conduct . Aku punya turn hari Isnin yang lepas pada 20/2/2012 , nice date right ? haha . Hari yang sama ada watikah pelantikan pengawas . Mula-ll mestila nyanyi lagu sekolah kan , time aku conduct tetibe lagu mati , nasib baik aku ada KEYAKINAN yang tinggi so aku terus conduct macam biasa . Time tu juga aku ada dengar budak-ll yg kat depan aku cakap ' ha , lagu da mati ' . Tapi aku kisah apa , aku da rabun jauh bukan nampak jelas sangat pun orang kat depan aku . 

Lepas semua pengawas da dapat watikah diorang kena berdiri dekat depan stage tu . Time tu aku terseksa sangat sebab ex aku betul betul ada dekat depan mata aku . Aku nak conduct pun tak tenang , kalau ada orang perhatikan aku betul betul , diorang akan nampak tangan aku bergeletar . Tapi aku da buat the best , tak sabar nak conduct untuk kali ke2 . Hope kali kedua aku bole buat the best sebab cikgu nak ambil markah for mid-year exam . Doakan aku eh :)




TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

2 comments to zeeQa:

Unknown said...

heyyy chill chill. kalau dah pandang ex tu, buat tak nampak je dan concen :)

zeeQa said...

@Rizq Herinza Syadza alright , next time kita buat-ll tk nmpk dy :) thx yaww .