Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

1st Giveaway by Ain!!!

Assalamualaikum ^^

Bila aku tengah rajin , kerja aku mesti BW , tetibe aku terperasan satu GA dari pemilik blog yang chumell  . Dengan ikhlasnya , saya syahirah haziqah  ingin mengjoinkan diri dalam 1st Giveaway by Ain .

Hebat juga GA ni , aku just tertarik dgn semua hadiah tu :)


Klik banner untuk join :)

Ni senarai sponsor .

Ain Zuhairi Blog / Fan Page
Rishah Muzahar Blog / Fan Page / Facebook
Nur Zulaikha Blog / Fan Page 
Puteri Auni Blog / Heartbeat
Morilyn Mark Blog / Fan Page
Heart Inspiration Blog / Fan Page
Yasmin Aris Blog / Fan Page
Lovebag Lovebag Blog / Fan Page
Cik Kira Blog / Fan Page


NAK TAG
*Apa kata kalau korang join sekaki pisang . Mana tahu , korang yang bertuah ! Ape lagi ? UPDATE cepat yer :)

Syarat syarat dan cara cara nak join korang boleh lihat sendiri dekat owner punya blog .



TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Ain Zuhairi said...

Thanks coz join GA Ain. Good luck k :)
Ini senarai peserta... http://ainpunyeceritalah.blogspot.com/2012/03/senarai-peserta-1st-giveaway-by-ain.html