Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

Mega Giveaway by Eeda And Rishah



Assalamualaikum ^^

Bila aku tengah rajin , kerja aku mesti BW , tetibe aku terperasan satu GA dari pemilik blog yang chumell  . Dengan ikhlasnya , saya syahirah haziqah  ingin mengjoinkan diri dalam Mega Giveaway by Eeda And Rishah .

Hebat juga GA ni , aku just tertarik dgn keychain je . Haha . Maklum la aku ni dari dulu sampai sekarang suka kumpul keychain :D


Klik banner untuk join :)

Ni senarai hadiah .
Pemenang -
Shawl X1
Keychain Blogger
Keychain Domo
Keychain Angry Bird (hitam) X1
Header X2 (transparent)
Banner X1 (bergerak)
Topup RM5 X1
(hadiah akan ditambah)

Kedua -
Keychain Angrybird (hitam) X1
Keychain Blogger X1
Header X1 (transparent)
Banner X1 (bergerak)
Topup RM5 X1
(hadiah akan ditambah)

Ketiga -
Keychain Blogger
Keychain Angry Bird (hitam) X1
Header X1 (transparent)
Banner X1 (tidak bergerak)
(hadiah akan ditambah)
*Apa kata kalau korang join sekaki pisang . Mana tahu , korang yang bertuah ! Ape lagi ? UPDATE cepat yer :)

Syarat syarat dan cara cara nak join korang boleh lihat sendiri dekat owner punya blog .

Nak tag dekat budak budak comel


TARIKH TUTUP : 25 MARCH 2012


TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

2 comments to zeeQa: