Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

TERJAWABLAH SUDAH SEGALA GALANYA



Wohoiiii ,
Haritu hangpa ada baca entry aku pasal Capital A ?
Kalau tak ada , meyh sini baca dulu (KLIK SINI)
Oke , da baca ?
Aku kan ada bitau yang aku akan berhenti suka kat dia kalau dia ada awek .

Petang semalam aku lepak dengan capital A .
Bukan setakat lepak je , siap naik basikal dia pusing pusing satu taman .
Lepastu , aku beranikan diri tanya dia ada awek tak .
Do you know ?
Yang sebenarnya dia dah berpunya , nak dekat setahun la .
Sedih , huhu .

Pastu dia cerita kat aku .
Lepas ni da tak boleh jumpa , tak boleh balik sesama .
Aku pelik , dia ni nak mati ke apa kan ?
Sekali tu , dia cakap , mak dia suruh duk asrama .
Van yang dia selalu naik tu , da tak nak bawa van dah .
Kalau pakcik van dia still bawa van mesti pakcik tu turun kan dia dekat area sekolah aku .
Lepas ni kalau aku balik pukul 3 , tak ada siapa la nak temankan aku balik .

Pastukan aku ambik phone dia .
Nampak la gambar awek dia yang cun melecun .
Patut la dia tersangkut dengan budak tu .
Siap cerita kat aku macam mana dia boleh suka kat budak tu .
Adui jealous aku time tu :'(

*Oke fine selama ni aku SS je*

Never mind I'll find someone like Youu 






TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Prince of Noob said...

selama ni awak dah kena friendzoned...