Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

I'm TIRED !




  


Tahun ni kan hampir setiap hari aku mengeluh kepenatan.
Aku tak cukup tidur, aku terlalu aktif dan aku terlalu banyak berfikir.
Aku rasa nak rest untuk satu hari.
Just duduk dalam bilik dan tidur.
Tapi nak rest tu kena habis SPM dulu la baru boleh rest secukupnya.

Masa mid year exam tu kan, aku tak cukp tidur.
Aku study je tapi result OK la.
Chemist dengan Addmath aku yang dulunya 13 markah je sekarang dah naik.
Walaupun tak banyak sangat naik tapi aku dah bersyukur.
Tapi masa mid year exam aku hafal sejarah macam nak gila nasib baik benda yang aku baca masuk.
Otak aku penat sangat, aku nak rehat untuk satu hari pun tak boleh.
Setiap kali aku bangun dari tidur mesti banyak benda yang akan aku fikir yang memenuhi dalam kepala aku.

Aku rasa penat sangat sangat.
Cuti 2 minggu pun aku mana dapat rest sangat.
Aku stress ohh.
Kan aku ambil subjek subjek yang berat macam chemist, fizik, addmath dengan akaun so aku rasa penat sangat nak belajar semua tu.
Aku rasa nak masuk kelas sastera, seriously penat sangat bila duduk dalam kelas kedua terbaik.
Tengok budak sastera relax je tak banyak benda yang boleh buat dyorang penat.
Ye la dalam kelas cikgu mengajar dyorang tidur.

Kalau aku masuk kelas sastera mesti aku tak akan penat macam tu.
Mesti aku cukup tidur, cukup rehat.
Aku dah tak tau nak bebel apa lagi dekat sini, tak ada idea da.
Aku just nak cakap yang
Aku PENAT PENAT PENAT dan PENAT

  









TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Mysara Ab Rahman said...

akak dulu time skolah amik sains tulen..mmg la penat ckit blajar ni, xpe..kuatkan semngt k..gud luk!