Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

ATOK SEDANG MEMBEBEL !



Assalamualaikum uolls.
Harini aku nak review blog ATOK SEDANG MEMBEBEL 
Blotg kak mira ni aku jumpa masa form2 kot.
Tak silap aku asa tu aku beli majalah YEZZ
Lepas je baca pasal kak mira dalam majalah tu, aku terus ambil laptop and then search blog dia.

Blog dia yang dulu dengan sekarang lain.
Dulu dia pakai template biasa je, sekarang dah pakai blogskin.
Tapi aku rasa, blog kak mira yang dulu lagi ceria dari sekarang.
Sebab sekarang kak mira dah jarang update blog.

Kalau nak diikutkan sebelum dia masuk matrik, setiap kali aku blogwalking, aku mesti terjah blog dia.
Nak tau perkembangan terbaru lah kononnya, muehehe.
Tapi sekarang, hmmm.
Maybe sekarang ni kak mira busy or susah nak dapat internet.
Nevermind la.
Aku harap cuti sem nanti, kak mira boleh ceriakan semula blog kak mira.

Last but not least, zeeqa doakan kak mira akan menjadi accountant yang berjaya. Amin 






TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: