Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

FIRST DAY SEKOLAH


Assalamualaikum pelajar sekolah sekalian !
First day sekolah, alhamdulillah pagi pagi dah hujan.
Pagi pagi gua dah jadi model, pastikan masuk dalam majalah sekolah tau cikgu :p

Cikgu cakap batch kiteorang mencipta rekod orentasi satu hari je.
Tak best kott tapi aku tetap tak rasa yang aku dah form 4.
Masa orentasi  aku, soleha dengan zerit pergi pejabat ambil surat pindah sekolah untuk soleha.
Lepastu tawaf satu sekolah.sampai lah cikgu nak bagitahu kelas apa yang kiteorang masuk baru pergi balik legaran merak.
Kalau duduk dekat situ, tak ada siapa kot nak dengar cikgu cakap apa, semua sibuk bergossip.

Aku dapat kelas TEKNIKAL, okay lah not bad.
Aku kena ambil Kimia, Fizik, AddMath dengan Akaun.
Maknanya aku akan ambil 10 subjek kot.
Semua subjek yang aku suka tapi cikgu yang ajar memang aku kurang suka.
Nak je minta tukar cikgu tapi macam boleh je.
Tapi takpe la nak pandai punya pasal aku sanggup belajar dengan semua cikgu yang aku kurang suka tuh =))



TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa: