Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

BRACES !



Assalamualaikum and good evening uolls,
Ha nampak gambar tu?
Dulu aku teringin nak pakai, haha
Tapi tak pakai pun sebab gigi aku dah cantik.

Aku ada kawan yang pakai, sekali je aku tengok. 
Tu pun sebelum aku pindah.
Aku rasa sebab dapat 5A masa UPSR sebab tu kot mak dia kasi dia pakai braces.
Anak bongsu, bnak apa semua dapat.
Sekarang da form 4 mesti gigi dia dah cantik macam aku.
Perasan je aku. Haha

Tadi masa latihan merentas desa, aku sembang dengan budak kelas 4sains.
Budak cina tu pakai braces.
Lagipun gigi dia serius tak cantik.
Nasib baik laki bukan perempuan.
Kalau tak tak laku lah kau, muehehe >.<

Aku tanya dia "Tak sakit ke pakai braces?"
Then dia cakap "Gigi tak sakit tapi poket sakit"
Mula mula aku blur gila bila dia ckp mcm tu, 5minit kemudian baru aku boleh tangkap apa dia cakap, haha.
Lembab kan aku ni.


Aku ingatkan dekat korang yang nak pakai braces tu, fikir betul betul.
Jangan pakai braces tanpa nasihat daripada doktor, nanti ada kanser kang baru tau.
Satu lagi, kalau gigi dah cantik jangan nak menggatal pakai braces lagi.
Tak baik ubah ciptaan Tuhan kalau benda tu dah cantik.
Ada faham ?






TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Ekyn Yaacob said...

done following..jemputlah singgah :)