Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

HARI KEDUA SEKOLAH !


Assalamualaikum !
Macam mana sekolah? Okay ?
Hari kedua sekolah ni rasa penat tapi not bad lah.
Duduk kelas Teknikal macam entah lah tak tahu nak cakap apa.
Maybe selama cuti sekolah ni aku rasa macam tak selesa dengan dyorg bila dah jumpa,

Belajar? Aku dah start belajar cuma subjek Sejarah dengan Addmath.
Jadual dah dapat tapi entah lah macam tak suka dengan jadual tuh.
Lagipun aku rasa sekarang ni aku hidup macam dalam dunia aku sendiri,
Lagipun aku lagi suka hidup macam tu daripada terlalu banyak cakap.
Korang mesti dah ada homework kann?
Aku tak ada lagi. Jealous takk? haha

Korang yang ada homework tu aku syorkan korang siapkan lah dekat sekolah.
Masa cikgu tak masuk kelas guna la peluang tu siapkan homework, tak payah nak bergossip sangat.
Bila dah siap homework dekat sekolah, nanti korang balik rumah boleh mengadap blog, twitter, facebook dan seangkatan dengannya selama mana pun boleh tanpa memikirkan homework korang yang berlambak tuu =D





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: