Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

PROBLEM AGAIN !



Assalamualaikum !
Harini aku memang tak ada mood.
Banyak sangat masalah yang aku hadapi.
Masalah aku sendiri pun tak selesai ni lagi tambah dengan masalah kawan aku, kakak aku.
Hmmm.

Tapi setakat ni, aku berjaya selesaikan masalah orang je, masalah aku tak selesai lagi.
Makun bertimbun masalah aku ni tau tak.
Lagipun aku tak ada cerita dekat siapa siapa pasal masalah aku.
Pendam je yang aku mampu buat.
If aku cerita dekat orang pun, macam dyorang boleh tolong selesaikan je.
Aku hanya mampu berdoa dekat Allah dan minta petunjuk dariNya.

Sejak masuk form 4, macam macam benda yang berlaku.
Dengan pelajaran lagi, hal peribadi lagi.
Ayoyo, penat tau tak.
Kadang kadang aku malas nak fikir pasal semua ni.
Setiap kali je aku ingat pasal benda ni, aku apa lagi.
Baring atas katil, tarik selimut. Tidur ~

Itu je la salah satu cara yang boleh buat aku lupa pasal masalah aku.
Tak payah nak fikir, tidur je terus.
Aku selalu doa yang masalah ni akan selesai cepat tapi aku tau Allah nak uji aku.
Nak tak nak aku kena hadapi juga.
Yang aku mampu buat BERSABAR ~
Aku harap lepas ssemuanya dah selesai, tak ada lagi masalah yang timbul.
Amin ~





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

hananhadila said...

jangan putuus ase keyh , stiap masalah ade penyelesaiannye , kite an ade Allah , hanan pun fom 4 , jadi bizi skit . biaselah tu kan :D