Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

KEPUTUSAN PALING BODOH

Nampak tak?

Assalamualaikum semua.
How are you?
Dah berapa hari tak update blog, banyak homework kot.
Sampai tak sempat nak update blog.

Ha, korang ingat tak yang pasal tawaran pergi Vokasional yang aku dapat tu?
Kalau tak ingat atau belum baca lagi boleh baca balik >DEKAT SINI<
Aku tak terima pun tawaran pergi Kolej Vokasional Lebuh Cator.
Aku rasa ni keputusan paling bodoh yang pernah aku buat.
Dah peluang depan mata belajar 4 tahun terus dapat diploma tak payah ambil SPM  tapi aku tak terima.

Bila aku fikir balik, macam bodoh bodoh bodoh bodoh sangat keputusan aku ni.
Aku macam dah sia sia kan peluang yang ada depan mata.
Aku rasa aku tak dapat nak fikir betul betul sebab keputusan masuk vokasional ni keluar lambat then ada berapa hari je untuk fikir.

If result dia keluar sebelum naik sekolah, confirm lah aku pergi tapi keluar masa dah start sekolah.
Aku dah biasa dengan keadaan nak jadi seorang pelajar form 4, dah biasa kan diri belajar kimia, fizik, add math dengan akaun tak alih alih dapat tawaran pergi vokasional.
Aku rasa macam sayang gila kot nak pindah.
Rasa nak teruskan je sampai la SPM.

Tapi satu je yang aku kena ingat sampai SPM habis.
Aku kena pandai ambil risiko sebab makin lama semua subjek makin susah.
Susah nak dapat A tapi senang nak dapat G if aku tak belajar betul betul.
So, korang doakan zeeqa yang terbaik okay.
Sayang korang :*





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

2 comments to zeeQa:

Cik Aishah said...

Ada hikmah disebalik semua tu adik.. percayalah...
Good luck ye sis...:D

diari farisha said...

betul tu..ade sebab mgapa allah menguji hambanya..good luck!