Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

HAPPY TIME !


Heyy youu.
Nampak koala atas tu.
Sekarang ni aku tengah happy gila.
Kalau boleh nak je aku lompat  sorang sorang dalam bilik macam gambar tu, haha.
Tak memasal aku di cop gila dengan family aku, haha >.<

Harini aku happy sangat sebab aku dapat tengok muka someone tu lama lama.
Bila dia pandang tempat aku, aku cepat cepat pandang tempat lain.
Macam korang tak pernah je kann tyengok muka crush korang macam tu.

Lagipun, aku rasa sekejap je aku angau dengan budak tu, nanti dah tak.
Sebab aku still tunggu FF.
Sampai sekarang aku tak tau cerita pasal dia.
Lagipun this year dia SPM so aku tak nak ganggu.
Biar la dia fokus untuk SPM.

FF pernah bagitau yang dia pernah baca blog aku and I hope entry ni dia akan baca.
So ni pesanan buat FF
Aku saja guna warna merah sebab aku tau kau suka warna merah kan.


Belajar rajin rajin and jangan lupakan aku okay. Even kita tak tau apa status kita, aku anggap kau sebagai kawan sampai la aku tau status kita sama ada still couple atau putus. Anyway, aku doakan kau akan jadi ahli forensik yang berjaya. ヅ 











TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: