Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

HAPPY BIRTHDAY QISTINA !



Happy Birthday To You, 
Happy Birthday To You, 
Happy Birthday To Syafiqah Qistina, 
Happy Birthday To You !


Assalamualaikum sweethearts !
Today 2/2/2013. Birthday adik aku yang paling kecik sekali.
Aku rasa sekejap gila ah dia 3 tahun. Lahir 2/2/2010.
Macam tak percaya je adik aku ni dah besar.

Untuk birthday dia, aku tak beli hadiah lagi.
Tengah tunggu adik dengan akak aku balik, nak minta duit.
Lagipun adik aku ni dah 3 tahun, bagi aiskrim pun dah cukup.
Kalau aku bagi mainan, mainan dia pun dah banyak sangat.
Bila bersepah satu rumah, tak larat nak mengemas.
Hari Isnin ni dia dah start sekolah, tak ada masa nak main mainan.
Baik bagi aiskrim je, kenyang lah dia tu,
Anyway semoga kau bahagia dengan sekolah kau hari isnin ni budak kecik !





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: