Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

PENDAKIAN GUNUNG PANTI PART 2


Assalamualaikum sayang sayang semua.
Okay aku nak sambung untuk Part 2.
Yang tak baca Part 1 punya boleh tekan > SINI <

Okay sambung cerita, sebelum aku, Fatiha dengan Daia mandi kiteorang solat subuh dulu.
Lepas solat kiteorang pergi mandi. Lepas dah siap siap mandi kiteorang kemas balik barang apa yang patut,
Takut ada yang tertinggal. Lepastu aku, Fatiha, Daia, Hizami dengan Putra lepak dekat tangga yang sebelah bilik disiplin.

Lepastu adik adik panggil kiteorang sebab cikgu dah suruh berkumpul.
Masa tu ada senaman then kiteorang kena jog sampai luar sekolah. sampai simpang 3 nak masuk sekolah je.
Tetibe weh aku rasa lain sangat maybe aku punya stamina tinggi, aku tak rasa penat.
Maybe hari Jumaat tu aku dah pergi merentas desa so aku tak rasa penat.

Lepas habis senaman cikgu bagi sarapan, mula mula cikgu bagi Roti Gardenia kegemaran aku then cikgu kasi Nasi Lemak.
Serius kot aku makan nasi lemak tu tak habis, makan suku je kot sebab aku tak ada selera nak makan.
Ye la kawan kesayangan aku dah pindah so mood nak makan pun hilang macam tu je.
Lepas habis sarapan, aku duduk sembang dengan Hizami, Putra, Daia, Fatiha.\

Then dah tak ada benda nak dibualkan, aku pun masuk bilik disiplin.
Lepastu dyorg suruh berkumpul dekat Legaran Merak sebab Uncle Azhar dah sampai.
Masa tu Uncle Azhar ada bawa 2 orang budak.
Sorang tu Uncle da bawa masa malam tu tapi yang sorang lagi tu dia baru bawa pagi Sabtu.
Serius handsome kott, 

Lepas Uncle da check beg kiteorang semua then dia gerak dulu.
Sebelum kiteorang gerak, mesti la cikgu nak cakap something lepastu baca doa.
Sebelum naik bas cikgu panggil nak tangkap gambar.
Kiteorang apa lagi, tayang ah muka comel kiteorang.










TO BE CONTINUED IN PART 3





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: