Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

NURUL HIDAYAH




Assalamualaikum sweethearts !
Tadi dah cerita pasal SHAHIDA sekarang nak cerita pasal Hidayah pula.
For the first time, aku nak cerita pasal budak kelas sains, budak pandai tu wehhh !
Sometimes aku benci dia sebab dia suka ejek kita Abang KB,.
Nasib baik aku bukan satu kelas dengan dia. Dia nak jadi ahli forensik tu sebab masuk kelas Sains, aku nak jadi engineer tu masuk kelas teknikal tapi yang bengonggnya, aku tak ambil LK, aku pergi ambil akaun.
Sengalkan aku, haha.
Anyway, aku sebenarnya nak jadi engineer dengan akauntan.
Setakat LK yang senang gila tak payah belajar pun tak apa tu yang aku ambil akaun 8acah acah pandai*

Okay sambung balik cerita pasal Hidayah.
Nama dia Nurul Hidayah binti Abdullah.
Kiteorang panggil dia Daia dengan Yaya.
Dia lahir 29.8.1997.
So pangkat dia adik yang gedik :p
Crush dia abang form 5, boleh tahan ensem ahhh  *puji dengan ikhlas*
Bila dia jumpa crush dia terdiam seribu bahasa.

Aku dengan daia start rapat masa form 3 sebab time tu perempuan melayu dekat kelas 3 PK 1 ada 4 orang je.
So Siti dengan Hakimah tak boleh pisahkan, aku dengan daia pula tak ada kawan yang rapat dalam kelas tu  sebab time tu hanis kelas PK 2 so aku kawan dengan daia dan tak sangka boleh rapat macam adik beradik dan wujudlah TRIPLE H.

Daia ni kekadang baik kekadang jahat.
Tu sebab aku dah pernah tampar dia, pernah kutuk dia, pernah peluk dia, pernah tolak dia, cium dia setakat ni tak pernah, haha.
Daia ni okay la sometimes dia faham perasaan aku and memang buat aku terharu dengan dia masa pergi Gunung Panti.
Dia ternampak luka yang ada dekat kaki aku then dia tanya " Kenapa tu? Kenapa aku tak tau pun?" *lebih kurang lah ayat dia* tapi aku tak boleh lupa apa yang terjadi dekat atas gunung tu, muehehe ><



Okay aku nak promote facebook dengan twitter daia


Aku nak promote mak dia punya bisnes sekali, muehehe.
Kalau korang suka makan kek boleh lah tempah dekat mak dia.
Ni facebook mak dia.










TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: