Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

REVIEW BLOG AINA HUSNA


Assalamualaikum !
Pagi ni aku nak review blog Aina Husna.
Dia ada join segmen bloglist untuk bulan februari yang zeeqa buat.
Disebabkan dia nak aku review blog dia so dia buat satu entry untuk segmen aku tu.

Nama dia Aina Husna. Korang boleh panggil dia Ayna,
Dekat gambar atas tu dah terpampang gambar dia yang comel tu so tak payah bayangkan muka dia macam mana :)
Umur Aina ni 16tahun, sama dengan aku *high five*
Tapi dia adik, aku kakak, aku lahir bulan 4 dia lahir bulan september.
Aku lupa september tu bulan apa, haha.

Blog dia cantik dan kemas lagipun dia guna blogskin.
Header dia pun cunnn, Lip Lap Lip Lap gitu, suka aku tengok, haha
Anyway gambar yang bergerak dekat tepi tu, comel sangat 
Kalau korang nak berkenalan dengan AYNA dengan lebih lanjut boleh hubungi dia di


Untuk information terkini pasal dia, korang boleh terjah BLOG dia




TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

0 comments to zeeQa: