Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

WATIKAH PELANTIKAN PENGAWAS !



Assalamualaikum uolls !
Ha nampak gambar atas tu.
Akhirnya TRIPLE H dah jadi PENGAWAS
And satu lagi TRIPLE H pun dah jadi PENGAKAP.
Tapi yang buat cacat Hidayah kelas Sains. Aku dengan Hanis kelas Teknikal. Hmm takpe la. Janji TRIPLE H tetap akan bersama.

Last aku jadi pengawas masa darjah 6, dah masuk sekolah menengah aku malas nak jadi pengawas tetiba masa form 4 ni cikgu bagi tawaran suruh jadi pengawas.
Aku fikir balik yang aku perlukan markah koko so aku terpaksa la terima tawaran tu demi masa depan aku juga.

Hari Isnin haritu ada Watikah Pelantikan.
Time tu hujan so majlis tak boleh ditangguhkan, kena juga buat so kiteorang buat majlis tu dekat Legaran Merak.
Aku datang dalam 7 lebih lepastu terus campak beg dekat bilik disiplin.
And then aku terus beratur then adik iszarudin bagi name tag dekat ak.
Sepanjang majlis kiteorang kena berdiri satu jam juga, ramai yang tumbang.
Nasib baik aku tak tumbang sebab hari Ahad tu aku pergi MY BEAUTIFUL MALAYSIA, time tu hujan so masa bersihkan astaka kiteorang main air.
Aku dah nak demam time tu tapi tetap mengagahkan diri pergi sekolah sebab ada watikah pelantikan.

Lepas majlis habis, pergi sesi bergambar.
Sebelah aku India and aku terpaksa tahan bau rambut dia.
Da la time tu tengah pening kepala lepastu duduk pula sebelah dia. Ayoyo.
Masa sesi bergambar tu, kiteorang bergambar dalam hujan yang gerimis.
Makin bertambah sakit kepala aku.
Lepas habis je bergambar cikgu pengawas suruh berkumpul nak bagi serba sedikit ucapan terima kasih and siapa yang dapat sijil yang salah kena tukar.

Tapi tahun ni aku suka dengan jadual bertugas yang cikgu buat sebab kiteorang tak bertugas tiap tiap hari.
Seminggu dalam 2 atau 3 kali je kiteorang bertugas.
Tu yang best, makin senang kerja aku so masa rehat ada la masa aku nak ambil air cond dekat library , muehehe ><





TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Sya said...

what? Tak aci lah bertugas 2/3 kali seminggu (guwe jeles ni) saya kena bertugas hari-hari. -.- (Y)


Apapun amanah & tanggungjawab kita kena buat. Nanti Allah soal. Hehe ;)