Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

REVIEW BLOG SHERLYANNA


Assalamualaikum and Good Morning.
Harini aku nak review blog seorang peserta untuk Segmen Bloglist February 2013.
Serius aku sekarang ni tengah malas sangat tapi tetap gagahkan diri untuk review blog Sherlyanna ni.

Blog dia just simple dan bertemakan warna hijau.
Sejuk mata memandang, ni untuk aku la sebab aku rabun jauh.
Warna hijau ni boleh tolong exercise kan mata aku yang rabun ni.

Header blog ni dah cun tapi tak berapa nampak sangat sebab background belakang tu kena terangkan.
Baru la menonjol kucing comel hujung tu.
Aku bukan pencinta kucing okay.
Aku takut kucing.

Bila aku tengok entry dia yang lepas lepas, dia banyak join Giveaway, Segmen dan seangkatan dengannya.
So kalau korang nak join GA tu semua dan syaratnya kena tag orang, korang tag je si Sherlyanna.
Confirm dia join.
I think Sherly ni newbiee lagi dalam berblogging so Zeeqa syorkan Sherly rujuk Tutorial yang ada dekat blog blog ni jika Sherly nak menambah cantikkan blog Sherly :)








TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

1 comments to zeeQa:

Unknown said...

terima kasih banyak review blog saya... terharunya... ^_^ ok nanti saya tengok2 tutorial tu... ^^