Get This Wan Hazel Home Wan Hazel Tutorial

Segmen : Pencarian Bloglist Fizgraphic


Assalamualaikum handsome, pretty !
How are you baby ?
Harini aku saja menggedikkan diri aku join segmen yang dibuat oleh Apit.
Lagipun aku tengah boring gila kot, buka facebook tak ada orang nak tegur, buka twitter ntah la.
Kawan kawan aku kena tweetlimit agaknya tu tak muncul dekat TL aku.
So, aku buka la blog kesayangan aku ni.
Tetiba jumpa pasal segmen ni.
So aku join je la Segmen ni.
Blog Fizgaphic ni menarik perrhatian aku sejak pertama kali aku terjah blog ni. First, tutorial dia banyak juga bantu aku. Bila aku gabungkan tutorial dia dengan blogger lain terjadi la sebuah blog yang kurang cantik ni. Anyway thanks for the tutorial terlalu berguna untuk blogger baru dan blogger lama. Second, doodle yang ada dekat blog Fizgraphic, cantik sangat. Serius aku tertarik dengan doodle tu sebab aku nak buat tak ada masa lagipun ada sekali aku try buat tapi buruk so aku just copy dari blog Fizgraphic je. Minta halalkan doodle tu okay, hehe :) Third, aku nak cakap pasal header dia, header tu comel sangat sebab ada anonymous yang dekat blog dia tu.

Okay lah Mak Limah tak boleh nak bebel panjang panjang lagi sebab Mak Limah nak buat teks untuk perbahasan. Naik cuti ni cikgu nak tengok. Okay byeeee.



TERIMA KASIH KERANA SUDI BACA ENTRY KITA :*

6 comments to zeeQa:

Diari Si Froggie said...

Aida datang dari segmen yang sama, aida follow blog kamu #720 :) salam kenal Syahirah ^^

http://www.diarisifroggie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloglist-fizgraphic.html

Unknown said...

Salam perkenalan..

Dari segmen yg sama...

Segmen: Pencarian Bloglist Fizgraphic
Fatin Liyana Vector Illustration

Asiah Fadzli said...

Saya datang dari segmen yang sama :D Semoga awak berjaya.. Goodluck!! ^_^

Dayang Deno said...

salam :) deno dari segmen yg sama dan terus folo sini^^

http://dayangdeno.blogspot.com/2013/02/segmen-pencarian-bloglist-fizgrafic.html

manzarina said...

tahniah terpilih dalam bloglist apit.....salam singgah...salam ukhwah...salam perkenalan...

Cik Fie said...

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/02/segmen-pencarian-bloglist-fizgraphic.html